mr. Jeroen H.F. Derks
Senior Letselschadejurist
“In 1994 rondde ik mijn rechtenstudie aan de Universiteit van Tilburg af. Al direct vanaf mijn eerste baan in 1995 specialiseerde ik me in het vakgebied letselschade. Een boeiend en uitdagend vakgebied, waarin ik me in de loop der jaren verder heb ontwikkeld en de volgende route heb afgelegd.
De eerste vier jaar van mijn loopbaan heb ik letselschadeslachtoffers bijgestaan. Daarna heb ik elf jaar aan de verzekeraarskant gewerkt, oftewel een overstap gemaakt naar ‘de andere kant van de tafel’. Vanaf 2010 ben ik weer teruggekeerd als belangenbehartiger. Altijd dus in het vakgebied letselschade, waarin ik inmiddels dus van beide zijden het klappen van de zweep ken.
In de loop der jaren heb ik me gerealiseerd dat behandeling van een letselzaak, in welke hoedanigheid dan ook, maatwerk is. Dit houdt een zeer actieve, behulpzame en fanatieke houding in, waarbij intensief contact met diegene die een beroep op me doet essentieel is. Dit betekent persoonlijke gesprekken (bij mij op kantoor of bij mij cliënten thuis) en telefonisch of schriftelijke contact naar wens.
Overigens is mijn ervaring dat financiële compensatie voor letselschadeslachtoffers niet altijd op de voorgrond staat. Goede begeleiding in terugkeer naar eigen (of ander) werk, hulp bij scholing of allerlei benodigde voorzieningen (denk bijvoorbeeld aan woningaanpassing), zijn soms minstens zo belangrijk.
Hoe dan ook, het vakgebied is zeer veelzijdig en blijft uitdagend. Inmiddels werk ik daarin al weer vele jaren aan de slachtofferkant. Daar ligt uiteindelijk toch mijn hart.”

Echte resultaten
Ik ben ontzettend tevreden over de hulp de Letselschadejurist mr. J. Derks. Vanaf het eerste contact voelde ik me serieus genomen en goed begeleid. Alles werd duidelijk uitgelegd, er werd snel gereageerd op vragen en ik werd continu op de hoogte gehouden van de voortgang.
Wat ik vooral waardeer, is de persoonlijke benadering en het oprechte meedenken.
Ik kan deze jurist van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele en betrokken hulp bij letselschade.
Na het auto ongeluk heb ik contact gezocht Derks & Gudde om te te ondersteunen bij de schade letsel. Hier werd ik goed ontvangen en er werd fijn geluisterd naar mijn verhaal. Jeroen nam veel regelzaken uit handen, wat mij een hoop werk scheelt. Voor vragen kon er altijd gemaild worden, al duurde het soms wel een tijdje voordat er gereageerd werd. Uiteindelijk is de zaak goed en fijn afgesloten.
Ik werd zeer goed geholpen door J.Derksen en voelde mijn gehoord.
De expertise en deskundigheid van de schadeletsel expert en van de bedrijf zijn uitstekend.
Ze zijn zeer behulpzaam en attent. Al mijn vragen werden netjes beantwoord. De communicatie is optimaal en je word goed geïnformeerd over je zaak.
Je krijgt prima advies en je wordt niet onder druk gezet om haastig een beslissing te nemen. Echt een aanrader voor mijn 10 sterren.
Deskundig en betrokken, er word aandachtig en uitgebreid geluisterd en gevraagd naar je verhaal.
Je word begeleid in het hele proces. Ik ben zeer tevreden over de inzet van Derks en Gudde.Nogmaals bedankt voor alle moeite, en ik ga jullie zeker aanraden bij mensen
die jullie hulp kunnen gebruiken.
Via Derks en Gudde is mijn letselvoorval snel en effectief afgehandeld.
Hele fijne begeleiding en vooral meeleven met wat er was gebeurd.
Derks en Gudde zou ik zeker aanraden aan iedereen die door een ongeluk met letselschade/ongemak zit. Je wordt goed en professioneel gehoord en bijgestaan.
Prettige samenwerking er voor mij te gaan bij de tegenpartij. Goed afgerond, ik ben een tevreden mens.
Ik heb de steun en begeleiding van (Jeroen) dhr. Derks als erg prettig ervaren. In het begin hebben we middels een telefoongesprek kennisgemaakt en de zaak doorgesproken.
De e-mailcorrespondentie later was prettig, met een vlugge reactie, wat fijn is, want je zit toch in spanning met zo’n zaak. Wat ik een kracht van Jeroen vind, is dat hij vol blijft houden en juist toen ik dacht: laat maar (de zaak duurde zo lang omdat men laks was met antwoorden), hij doorpakte.
Met regelmaat kwam er een telefonische terugkoppeling waarbij ik uitleg kreeg omtrent de juridische aspecten. De zaak is dan ook voor mij positief afgesloten, waarvoor ik Jeroen nog steeds dankbaar ben.
Ik kan iedereen de bijstand van Jeroen aanbevelen, als expert maar ook als mens.
Neem contact op voor een gratis adviesgesprek
Geen kosten. Wel een luisterend oor en advies.