mr. Alexander D. Gudde
NIVRE-re
“In 1995 heb ik mijn rechtenstudie aan de Universiteit Utrecht afgerond. Daarna kwam ik min of meer per toeval terecht in de toen voor mij nog onbekende wereld van de letselschaderegeling.
Ik heb ongeveer een jaar als letselschadebehandelaar gewerkt bij een grote aansprakelijkheidsverzekeraar. Ik heb daar de beginselen van het boeiende letselschadevak geleerd.
Omdat het werken voor slachtoffers mij uiteindelijk meer aansprak dan het werken voor een aansprakelijkheidsverzekeraar, ben ik overgestapt naar een rechtsbijstandverzekeraar. Vanaf dat moment hield ik mij fulltime bezig met het behartigen van de belangen van letselschadeslachtoffers en heb ik de eerste belangrijke stappen als belangenbehartiger gezet.
Omdat ik meer persoonlijk contact met slachtoffers wilde, heb ik na anderhalf jaar de overstap gemaakt naar een letselschade-expertisebureau dat uitsluitend voor letselschadeslachtoffers werkt.
Daar kon ik al snel volledig zelfstandig werken op de door mij gewenste manier met veel persoonlijk contact met cliënten ‘aan de keukentafel’. Ik heb daar 10 jaar met veel plezier gewerkt en zeer veel geleerd.
Daarna ben ik 17 jaar lang als zelfstandig letselschadespecialist aangesloten geweest bij een grote franchiseorganisatie die uitsluitend voor letselschadeslachtoffers werkt. Ik heb de NIVRE-opleiding tot Registerexpert Personenschade afgerond en sta als zodanig sinds 2007 ingeschreven in het NIVRE-register. Als registerexpert dien ik jaarlijks opleidingspunten te behalen om mijn kennis en kunde op peil te houden. Daarnaast ben ik onderworpen aan het NIVRE-tuchtrecht. Het NIVRE streeft de hoogste waarden na op zowel vakinhoudelijk als ethisch gebied. Het register-expertschap kan worden vergeleken met een keurmerk.
Ik ben daarnaast aangesloten bij het NIS, de vereniging van letselschadeprofessionals. Ervaring en vakinhoudelijke kennis zijn natuurlijk van belang, maar oprechte aandacht en interesse in het letselschadeslachtoffer is minstens zo belangrijk. In mijn werk streef ik ernaar om een vraagbaak en klankbord te zijn voor mijn cliënten en ze zo goed mogelijk te gidsen door het vaak lastige en onoverzichtelijke traject van letselschaderegeling.
Dat doe ik nu bijna 30 jaar tot grote tevredenheid van mijn cliënten. En dat is precies waar ik het voor doe. Ik ben een belangenbehartiger pur sang en vind mijn werk nog altijd dermate boeiend en uitdagend dat ik van plan ben om dat nog heel lang te blijven doen.”

Echte resultaten
Geachte Heer Gudde,
Ik vind dat u mij goed heeft geholpen u was heel duidelijk en transparant.
U hield me ook altijd goed op de hoogte van de vorderingen in mijn zaak.
Bedankt voor de goede service.
Deskundig en betrokken, er word aandachtig en uitgebreid geluisterd en gevraagd naar je verhaal.
Je word begeleid in het hele proces. Ik ben zeer tevreden over de inzet van Derks en Gudde.Nogmaals bedankt voor alle moeite, en ik ga jullie zeker aanraden bij mensen
die jullie hulp kunnen gebruiken.
Via Derks en Gudde is mijn letselvoorval snel en effectief afgehandeld.
Hele fijne begeleiding en vooral meeleven met wat er was gebeurd.
Derks en Gudde zou ik zeker aanraden aan iedereen die door een ongeluk met letselschade/ongemak zit. Je wordt goed en professioneel gehoord en bijgestaan.
Prettige samenwerking er voor mij te gaan bij de tegenpartij. Goed afgerond, ik ben een tevreden mens.
Dhr. Gudde heeft mij ontzettend goed geholpen tijdens mijn letselzaak. Het herstel verliep wat langzamer door zowel medische als persoonlijke omstandigheden, maar dhr. Gudde toonde veel geduld gedurende het hele proces.
Hij dacht altijd met mij mee en gaf deskundig advies, waarbij mijn welzijn voorop stond. Dankzij zijn professionele aanpak en betrokkenheid is de afhandeling soepel verlopen.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zou hem zonder twijfel aanbevelen aan anderen die in een soortgelijke situatie zitten.
Ik ben erg tevreden met de afwikkeling van mijn letselschade zaak. Meneer Gudde hield contact met me wanneer nodig. Wanneer ik een tijd niks hoorde en ik de stand van zaken wilde weten was meneer Gudde goed bereikbaar. Daarnaast reageerde Meneer Gudde snel op mails.
Verder was de afwikkeling naar behoefte en was het resultaat zeer positief. Ik had hoge verwachtingen qua de vergoeding die ik zou krijgen en die heeft meneer Gudde goed waargemaakt.
Wij hebben altijd een prettig persoonlijk contact gehad met Dhr Gudde en een fijne samenwerking.
Zelf hebben wij geen zorgen gehad buiten het aanleveren van stukken. Dhr Gudde heeft ons alles uit handen genomen en alles op een kundige manier afgehandeld.
Boven verwachting een som smartengeld ontvangen. Ik raad iedereen deze letselschade advocaat ten zeerste aan. Alles naar tevredenheid afgehandeld.
Neem contact op voor een gratis adviesgesprek
Geen kosten. Wel een luisterend oor en advies.